رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد جاده‌ای را از چهارشنبه تا شنبه اعلام کرد.

محدودیت تردد ـ انسداد جاده

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌ها در بازه زمانی چهارشنبه ۱۳ تیرماه تا شنبه ۱۶ تیرماه در راستای مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد بین شهری خبر داد و گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ تا ساعت ۶ صبح شنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۶ از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است اما تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وی افزود: همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

آزادراه تهران - شمال و جاده چالوس

سرهنگ شیرانی گفت: روز جمعه ۱۴۰۳/۰۴/۱۵ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ آزادراه تهران - شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروهای به مقصد چالوس انجام می‌شود و از ساعت ۱۶ ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد به صورت کامل از ساعت ۱۸ از مرزن‌آباد آباد به سمت تهران یکطرفه اجرا می‌شودد. (شمال به جنوب) و از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

وی ادامه داد: تردد از مسیر جاده قدیم قدیم کرج-چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

محور هراز

وی بیان محدودیت تردد در محور هراز گفت: تردد تمامی تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است و تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی روز جمعه ۱۴۰۳/۰۴/۱۵ به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

محور فشم

وی در خصوص محدودیت تردد در محور فشم بیان‌ کرد: از ساعت ۱۷ تا ۲۰ جمعه ۱۴۰۳/۰۴/۱۵ محدودیت ترافیکی از انتهای محور نقطه پل حاجی آباد یا پیچ کلیکان (ابتدای پیچ آریانا) به صورت یکطرفه به سمت خروجی فشم انجام خواهد شد.

کد خبر 864151
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha